Tegenwoordig zal de overgrote meerderheid van uw potentiële klanten eerst het internet raadplegen om een agentschap te vinden en pas daarna andere informatiebronnen.
Een vertrouwenwekkend zichtbaarheidsbeleid voeren, gebaseerd op werkelijke ervaringen is dus fundamenteel indien u wil vermijden dat uw potentiële klanten zich naar uw concurrenten begeven.
Maak de kwaliteit van uw werk kenbaar en overstijg uw aanwezigheid op internet met RealAdvice.
Tevredenheids-
onderzoeken
Tevredenheidsonderzoeken geconfigureerd en aangepast aan het imago van uw kantoor.
Unieke links die toelaten de tevredenheid van uw klanten te verbinden met uw database.
Onderzoeken die zich automatisch aanpassen aan de taal van uw klanten.
Integratie van de Net Promoter Score® en van de functie " commentaar ".
Uw resultaten aangaande tevredenheid worden (gevalideerd door ons label) op uw site opgenomen: een bekwame dienst dient te worden gemarkeerd.
NPS®, Net Promoter® & Net Promoter® Score zijn gedeponeerde handelsmerken van Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company en Fred Reichheld
Monitoringstool
.
Een doeltreffend monitoringsinstrument (optioneel)
Gebruik onze enquête om een evaluatie van uw team uit te voeren en alzo de punten te identificeren die u met hen kan verbeteren door gebruik te maken van de ogen van uw klanten.
Elke transactie kan in verband gebracht worden met een klantenbeoordeling, hetgeen de verkoopteams ertoe aanzet het beste van zichzelf te geven.
Het bekomen van een klantenfeedback is een reëel voordeel voor wie een agentschap runt met verschillende medewerkers !
Een maandelijks en gedetailleerd verslag dat uw resultaten analyseert en vergelijkt met alle resultaten van de verschillende agentschappen op basis van criteria zoals klanttype, contracttype, regio, periode en seizoen (...) * * analyse op basis van maximaal 10 criteria
Markt-
onderzoeken
Een instrument voor marktonderzoeken in de vastgoedsector (optioneel)
Met Real Advice kan u
- Uw eigen vragenlijst opstellen
- Uw klantendatabase gebruiken
- De tevredenheid van uw bestaande en potentiële klanten peilen
Op een meer gedetaillerde wijze dan door de simpele klantenmening.
U ontvangt antwoorden op specifieke vragen en u plaatst zich op de markt met kennis van zaken.